הזמנות לבר מצווה


הזמנות לבר מצווה חלוקה לגלריות


הזמנות לבר מצווה בעיצובים מיוחדים במגוון סגנונות.
ניתן לעצב בסגנון קלאסי וייחודי ולבחור הזמנות לבר מצווה עם תמונה אישית.
ניתן להתרשם מהעיצובים של הזמנות לחתונה ולבקש אותם עבור הזמנות לבר מצווה.

איך זה עובד?  לעיצוב ע"י גרפיקאית - יש לשלוח את מס' ההזמנה והכיתוב הרצוי בדף "הזמן עכשיו". עיצוב ההזמנה ישלח אליכם חזרה למייל תוך יומיים.

 לעיצוב עצמי- יש להכנס להזמנה הנבחרת,ולעצב אונליין.
ההזמנות יודפסו תוך יומיים ובמידה ובחרתם משלוח- המשלוח יגיע אליכם תוך 4 ימי עסקים.

הזמנות לחתונה | הזמנות לבת מצווה | צור קשר 


סטודיו שקאלו – עיצוב והדפסה של הזמנות לבר מצווה , עיצובים אישיים, עיצובים מוכנים, יחס אישי ושירות מעל הכול.

בר המצווה כבר מתקרב ובא? זה הזמן להזמין את האורחים שלכם לאירוע אותו תכננת בקפידה ובאהבה רבה.
הדרך הנכונה ביותר לעשות את זה היא באמצעות הזמנות מעוצבות לבר מצווה.
ההזמנות מודפסות על ידי בית דפוס מקצועי, שהוא גם סטודיו מוכשר לעיצוב גרפי.

סטודיו שקאלו הינו סטודיו בעל ניסיון רב בתחום העיצוב. אנו גאים לעצב ללקוחות רבים מידי שנה הזמנות ייחודיות בעיצוב אישי, עיצוב מפתיע או עיצוב קלאסי לבחירתם, בדיוק כפי שהם אוהבים.
הניסיון והוותק שלנו בתחום מאפשר לנו לדעת מראש כיצד לצפות תקלות אפשרויות, להמליץ נכון יותר ומדויק יותר, לייצר ציפיות אמיתיות ללקוח ולאפשר לו חוויית קניה מהנה.

עיצוב הזמנות לבר מצווה

כאשר אנו מעצבים הזמנות הדבר החשוב ביותר שלנו הוא להתחבר ללב ולמחשבות של ההורים הגאים המעוניינים בטוב ביותר עבור האירוע המרגש והמשמח של בנם.  תהליך החיבור שלנו להורי חתן הבר מצווה יוצר למעשה את התוצאה המושלמת ביותר, כאשר אנו מצליחים לענות כך בדיוק על דרישותיהם וציפיותיהם.

המחירים שלנו

המחיר שלנו להזמנות מיוחדות לבר מצווה תלוי בגודל וצורת ההזמנה. אנו גאים לתת לקוחות שלנו מחיר תחרותי, המתאים לכל כיס. ולהציע להם בנוסף לשירות אדיב ויחס אישי גם מחיר מעולה. כך כל לקוח ולקוח יוכל למצוא בנו את הכתובת הטובה ביותר עבורו.

הזמנות לבר מצווה בשקל

עכשיו מבצע מיוחד הזמנות מיוחדות לבר מצווה החל משקל אחד בלבד. החל מכמות של 350 הזמנות.
סטודיו שקאלו מאפשר מחיר זול במיוחד בלי להתפשר על שירות איכותי לכל לקוח, איכות נייר ברמה גבוהה, ואיכות הדפסה מהטובות בארץ. 

 

איכות ההדפסה

פעמים רבות ישנן פערים משמעותיים בין העיצוב הגרפי שעוצב לבין התוצאה בפועל. כאשר בוחרים בבית דפוס המדפיס עיצוב שהוא עצמו לא עיצב, יתכן ויהיו פערים בין העיצוב במחשב לבין ההזמנות בפועל, פערים להם לא ציפתם.
לכן חשוב מאוד לבחור סטודיו לעיצוב הזמנות מיוחדות לבר מצווה שהוא גם מדפיס את ההזמנות בפועל. ובכך שומר על שלמות מלאה של הרצוי והמצוי. איכות ההדפסה שלנו הינה גבוהה במיוחד. אנו מקפידים על הדפסה ברמה גבוהה מאוד, לרשותנו ציוד הדפסה מהמתקדמים בתחום ההזמנות.

הזמנות לבר מצווה בירושלים

הסטודיו שלנו יושב בירושלים, אתם מוזמנים לקפוץ אלינו לבית דפוס להתרשם מאיכות ההדפסה והנייר. אם קשה לכם להגיע ואינכם רוצים לבזבז זמן יקר אתם מוזמנים לשלוח לנו את הנוסח הרצוי ואת מספר ההזמנה שבחרתם, ואנחנו נשלח אליכם את העיצוב לאישור.

הזמנות בשקל

הזמנות בשקל החל מכמות של 350 יחידות (או מ250 בעיצוב אונליין דרך האתר), בחרו לכם כל הזמנה מהאתר שאהבתם ותקבלו הדפסה איכותית בשקל. 

אפשרות איסוף

ניתן לבוא לאסוף את ההזמנות בר מצווה מהסטודיו בירושלים, מנקודת איסוף קרובה לביתכם או להזמין שליח עד הבית.
לפרטים והזמנות של הזמנות לבר מצווה איכותיות, צרו קשר אתנו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!
053-4272182